خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۳۱/۳/۱۳۹۸

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۳۱/۳/۱۳۹۸

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۳۱/۳/۱۳۹۸به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه  گلپایگان

 

 

 

 

امام جمعه گلپایگان گفت: هدف گیری پهباد آمریکایی شکست بزرگی برای اطلاعات آمریکا و پیروزی بزرگی برای سپاه پاسداران و نشان از اقتدار و قدرت ایران اسلامی در مقابله با دشمنی است که بخواهد خاک این کشور را مورد هدف قرار دهد.

 

حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با گرامیداشت سالروز شهادت دکتر چمران، اظهار کرد: شهید چمران یک شخصیت فکور و فرهیخته بود که نقش موثری در پایه گذاری جنبش عمل برای آزادی فلسطین داشت.

وی با بیان اینکه امام با تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی تبلیغ دین را در رأس کار این سازمان قرار داد تا انسان‌های عالم و فرهیخته در ترویج دین اسلام تبلیغ کنند، گفت: آنچه که غرب با تبلیغ سیاسی مورد هدف قرار داده است، فریب افکار عمومی است.

امام جمعه گلپایگان افزود: در تبلیغ اسلامی هدایت بر اساس توحید برای رسیدن به حیات طیبه و قرآنی است، در صورتی که در تبلیغ غربی، هدف رسیدن به اهداف شخصی خود است. اگر فردی در تبلیغ انتخاباتی به وارونه کردن حقایق اقدام کند، این شخص گرفتار سبک غربی شده است، آگاهی بخشی بر اساس حقایق و خیرخواهی مردم در تبلیغ اسلامی است.

وی از افزایش میزان اورانیوم غنی شده براساس گزارش سازمان انرژی اتمی خبرداد، و خاطرنشان کرد: دومین پهباد بدون سرنشین آمریکا که معروف به جارو برقی اطلاعات کشورها بود، توسط نیروی هوایی سپاه سرنگون شد.

ایشان افزود: هدف گیری این پهباد شکست بزرگی برای اطلاعات آمریکا و پیروزی بزرگی برای سپاه پاسداران و نشان از اقتدار و قدرت ایران اسلامی در مقابله با دشمنی است که بخواهد خاک این کشور را مورد هدف قرار دهد.

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا