خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ۲۷/۲/۱۳۹۸

خطبه های نمازجمعه درتاریخ۲۷/۲/۱۳۹۸

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۲۷/۲/۱۳۹۸به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه  گلپایگان

 

 

 

 

حجت الاسلام والمسلمین کرامتی:

فکر مذاکره با آمریکا از ذهن مسئولان پاک شود

 

 حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با اشاره به سالروز رحلت حضرت خدیجه(س) اظهار کرد: حضرت خدیجه(س) در برهه‌ای که دشمنان مسلمانان را مورد تحریم قرار دادند در سخت‌ترین شرایط مسلمانان را نجات داد و اجازه نداد فقر، مانع پیشرفت جامعه اسلامی شود، اقدام این بانوی بزرگ اسلام باید سرمشق جامعه کنونی قرار گیرد.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به هفته اطعام ایتام افزود: کمک به فقرا و ایتام به ویژه در ماه مبارک رمضان در کشور ما به یک فرهنگ تبدیل شده است و هموطنان خیراندیش با تأسی از این فرهنگ دینی و اسلامی به اطعام ایتام با محوریت کمیته امداد کمک می‌کنند.

وی با اشاره به صلح معاویه و امام حسن(ع) گفت: باید برای مصالح مسلمانان تصمیمات آگاهانه گرفته شود و طی کردن مسیر باید آگاهانه باشد، مانند کوهنوردی که باید قبل از رسیدن به قله هدف نقاط صعب‌العبور را مدنظر قرار دهد تا در وسط راه مجبور به تغییر تاکتیک نشود.

ایشان با بیان این‌که دوشنبه هفته گذشته در دانشگاه تهران عده‌ای علیه حجاب راهپیمایی کردند که ناشی از جهل و نادانی آن‌ها است، ابراز کرد: صدایی که از دانشگاه نظام بلند می‌شود باید صدای امام و انقلاب و ارزش‌های دینی باشد نه صدای هم‌صدا با خواسته‌های دشمنان بلند شود.

امام جمعه گلپایگان با بیان این‌که حجاب از ضروریات دین است و امنیت زنان را به همراه دارد و آن‌ها را از نگاه‌های خطرناک مصون می‌دارد، گفت: قانون حجاب مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است اما  مراکز فرهنگی نسبت به این موضوع  نگاه منفی داشتند و همین نادیده گرفتن قانون حجاب سبب شده که چهارشنبه‌های سیاه در کشور ما پیدا شود تا جایی که علیه حجاب راهپیمایی می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که به گفته رهبر معظم انقلاب مقاومت باید محور تمام کارها قرار گیرد، اذعان کرد: ملت ایران مسیر اصلی انقلاب را پیدا کرده است و مذاکره با دولت آمریکا با توجه به تجربه تلخ گذشته در برجام مانند نوشیدن سم تلخ است و باید فکر مذاکره از ذهن مسؤولان به فراموشی سپرده شود و با تصمیم‌گیری درست دشمن را به زانو در خواهیم آورد.

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا