خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۸/۱/۱۶

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۸/۱/۱۶

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۳۹۸/۱/۱۶به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ علیامام جمعه موقت  گلپایگان

 

 

 

 

 

 

 

برای دانلود سخنرانی فرماندار محترم شهرستان گلپایگان، جناب آقای دکتر یارمحمدیان  اینجا کلیک کنید

 

 

 

حجت الاسلام شیخ علی امام جمعه موقت گلپایگان:

تحریم نهادی همچون هلال احمر در جریان سیل اخیر توسط غرب، نشان دهنده بغض و کینه آنها نسبت به مردم ایران است و مشکل فلان دولت یا فلان نهاد نیست

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی شیخ علی امام جمعه موقت گلپایگان در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان ضمن توصیه به تقوا و رعایت حدودالهی و تبریک فرارسیدن حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه اظهار داشت : ماه شعبان منصوب به پیامبر اسلام است عمل کردن و روزه گرفتن ، ذکر و یاد خدا به جهت مودت و محبت پیامبراسلام دراین ماه بسیار ارزشمند است .

وی افزود: ماه شعبان مقدمه ورود به ماه پرفیض رمضان است و قطعا اگر خدای ناکرده رجب و شعبان را درک نکنیم از فیوضات ماه رمضان و مهمانی در ماه خدا استفاده لازم را نخواهیم برد.

امام جمعه موقت گلپایگان با اشاره به پایان یافتن تعطیلات نوروزی و دید وبازدیدها و مسافرتهای مردم از زحمات و خدمات تمام بزرگوارانی که شبانه روزی امنیت و آسایش و سلامت مردم و نظافت و پاکیزگی شهر را تضمین می کردند از جمله ستاد تسهیلات نوروزی و ستاد بحران ، پلیس راه، نیروی انتظامی ،پرسنل شهرداری ، کارکنان و پرسنل بیمارستان و….همچنین خانواده های محترمشان که در این مدت این محدودیت برای آن بزرگواران و عزیزان هم بوده تشکر وقدردانی نمود.

خطیب جمعه موقت گلپایگان با بیان اینکه روز سوم شعبان روز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدارنامگذاری شده است ابراز داشت: پاسداران عزیز که با تاسی به شجاعت و مردانگی و ایمان وفضائل اخلاقی در حفظ آرمانهای الهی و والای اسلام و انقلاب اسلامی و حراست از تمامیت ارضی کشور چه در دوران ۸سال دفاع مقدس جلوه های فراموش ناشدنی و با شکوه آفریدند، بعد از دفاع مقدس نیز در عرصه های مختلف از جمله سازندگی کشور تلاش زیادی برای پیشرفت کشور انجام دادند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند پاسداران کسانی هستند که علیرغم همه انگیزه هایی که در دنیای مادی امروز برای جوانان وجود دارد لباس تقوا و عفاف پوشیده اند ، برای خدا قدم درمیدان گذاشته و هرجا هرچه از وجودشان ،جانشان وسلامتیشان لازم بود تقدیم کشور کردند ، با تشکیل هزاران هسته ی جهادی و تلاش شبانه روزی برای محرومیت زدایی و پروژه های ریز و درشت درجای جای ایران عزیز افتخار آفریدند و خداوند ان شالله حق این عزیزان و شهدای پاسدار را برما حلال کند.

وی در ادامه ضمن گرامی داشت روز۲۰ فروردین روزملی فناوری هسته ای و قدردانی از همه دانشمندان وزحمات کشان این عرصه ، یاد وخاطره شهدای هسته ی شهید شهریاری، شهید علیمحمدی ، شهیداحمدی روشن و شهید علیزاده را گرامی داشت.

حجت الاسلام شیخ علی ضمن اشاره به هشدار مقام معظم رهبری به تقی زاده های دیروز و امروز بیان داشت : داستان غرب زدگی، داستان پرغصه ی است که در طول یک ونیم قرن گذشته در این سرزمین و کشور بشکل بیماری مهلکی سلامت مغز و روح جوانان عزیز ما را مورد هجوم قرار داده و سردمداران این راه خود را به دروغ و غلط منورالفکر می نامند.

وی با عنوان اینکه آنها که هدفشان چیزی جز استحاله فرهنگ ایران اسلامی ما نیست اذعان داشت : رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز اول فروردین در حرم امام رضا (ع) فرمودند متاسفانه برخی غرب را بزک و بدیهای غرب را توجیه می کنند و نمی گذارند افکار عمومی متوجه شوند که دولتهایی مثل فرانسه و انگلستان و….در باطنشان چقدر شیطنت و شرارات وجود دارد .

وی افزود : مثل تقی زاده های دوران طاغوت که می گفتند ایران باید از فرق سر تا ناخن پا طاغوتی شود باید سبک زندگی ایران غربی شود و امروزه تقی زاده های جدید نه با این صراحت همین حرفها را میزنند.

وی خاطر نشان کرد : آنهایی که افکار ،سبک و روش زندگی ولغات غربی را بطور پیوسته در داخل در ادبیات و افکار ، دانشگاه و مدارس ما تزریق می کنند همین تقی زاده های جدید هستند.

وی ادامه داد : آنهایی که پشت سند ۲۰۳۰ یعنی برگرداندن سبک زندگی اسلامی به زندگی غربی می ایستند بدانند با توفیق الهی ، جوانهای مومن و مردم انقلابی نخواهند گذاشت که این تقی زاده ها حرفشان به کرسی بنشیند.

وی با بیان اینکه آنها هدف و منطقشان جریان غربزدگی است و می خواهند بگویند ملت ایران شیفته غربند و برای غربی کردن ایران تلاش می کنند گفت: باید ملت ایران نسبت به این هشدار حساس و جدی باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شیخعلی درا دامه با اشاره به بارندگی های اخیر یاد آور شد : برکت و رحمت الهی از قبل از عید نوروز شروع شده و بحمدالله مشکلات آبی کشور را مرتفع کرد و باید شکرگذار این نعمت بزرگ الهی بود.

وی با اشاره به بروزسیلابها در برخی نقاط مثل آق قلا و پلدختر و.. و تحمل سختیها و مشکلات زیادی از جانب مردم ابراز داشت: آنچیزی که خروشانتر از سیل بود همدلی و همراهی مردم عزیز و حاکمیت بوده است

 

 

 

درباره محمد غفاری

محمد غفاری
رفتن به بالا