خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۷/۱۲/۲۴

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۷/۱۲/۲۴

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۳۹۷/۱۲/۲۴به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتیامام جمعه  گلپایگان

 

 

 

💢 انتقاد امام جمعه گلپایگان به فراکسیون امید مجلس و علی بختیار

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی کرامتی درخطبه های نمازعبادی سیاسی جمعه این هفته گلپایگان اظهارکرد: امام علی(ع)شخصیتی است که همه عالم به وجود چنین انسانی افتخار می کند، شخصیتی که همه انسان های آزاده و دارای وجدان بیدار به وجود ایشان مباهات می ورزند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع خبرگان رهبری ادامه داد: مقام معظم رهبری گفتند کشور ما با اتکابه نیروی های انسانی وظرفیت داخلی می تواند دربرابر توطئه های دشمن قد علم کند مشروط به اینکه در دشمن شناسی و توطئه های آنها خطا نکنیم واز یاد خداوند نیزغافل نشویم.این مطالب خطاب به خبرگان نبود بلکه خطاب به مردم وهمه مسئولین بود

امام جمعه گلپایگان گفت: از اتفاقات تأسف باری که در روزهای اخیر درکشور افتاده اینکه بخشی از نمایندگان مجلس درقالب فراکسیون امید دیداری را بایکی از عوامل اصلی واز سران فتنه ۸۸ داشتندکه این جز تاسف های بزرگ ما و ملت است.

وی افزود: مقام معظم رهبری دربیانیه گام دوم انقلاب یکی از نکاتی که به عنوان کلید واژه مهم به آن پرداختند بحث حفظ روحیات انقلابی وتوجه به ارزش های اسلامی، ارزش های انقلاب و ارزش ها و آرمان هایی که امام راحل برای آن قیام کردند و شهدا برای آن جان دادند، بود

حجت الاسلام والمسلمین کرامتی خاطرنشان کرد: از الزامات عمل وتوجه به بیانیه گام دوم انقلاب که همه مسئولین به آن تاکید دارند پایبندی عملی به آن است آن وقت ما ببینیم یک عده از نمایندگان مجلس که متاسفانه نماینده شهرستان ماهم دربین آنها حضور داشته به دیدار یکی از سران فتنه بروند، با هرانگیزه ای، که ما البتّه از انگیزه هایشان مطلع هستیم.

امام جمعه گلپایگان تصریح کرد:مقام معظم رهبری چقدر راجع به فتنه ۸۸ سخن گفتند، فتنه ۸۸ سنگین ترین ضربه دشمن با اتکا به پیاده نظام داخلی و باهدف براندازی نظام این فتنه شکل گرفت. موضوع تقلب بهانه بود و اسم رمزی بود برای آشوب و فتنه مخملی که دشمن درکشورهای دیگر هم پیاده کردند ونتیجه گرفته بودند و امیدوار بودند بااین اسم رمز درکشور ما آشوب به پاکنند

وی افزود: در فتنه۸۸ دشمن تمام عیار ورودپیدا کرد، تمام وابستگان آنها از وهابیان ومنافقین دعوت شده بودندو در فتنه۸۸ حضورداشتند. همین آقایی که این مجموعه به دیدار او رفتند در سه محور پیشگویی انتخابات، اصراربه ابطال انتخابات و نفی قانون اساسی از دوران فتنه تا امروز فعالیت داشته است کسی که در فتنه۸۸ چنین نقشی داشته و دارد رابرای چه چیزی به دیدارش می روند؟ برای اینکه کشور را از بحران نجات دهد؟ برای اینکه توصیه هاو رهنمودهایی برای حل مشکلات اقتصادی بگیریم؟ اینها خودشان عامل مشکلات امروزجامعه ما هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی کرامتی گفت: امروز تحریمی که رئیس جمهور می گوید ظالمانه است که به حق هم این عنوان بیان می شود بخش مهمی ازاین ظلم ازهمین مجموعه ها ناشی شده است اینها سیگنال فرستادند که ملت مارا تحریم کنید وصریحا خواستند ملت مارا مورد تحریم قراردهند که ملت دراثر خستگی دست از آرمان ها برداردو تسلیم اراده امریکا شود.

وی یادآورشد: مقام معظم رهبری خطاب به دولت وکابینه فرمودند که فتنه خط قرمز ماست و دولت و کابینه باید فاصله خودرا باعوامل و سران فتنه حفظ کنند آن وقت به دیدار این آقا می روید که چه اتفافی بیفتد، قطعا این دیدار در راستای مصالح کشور نیست، قطعا این دیدار درخلاف منافع ملی است، قطعا این دیدار در راستای مصالح حزبی است واینها در مقاطع مختلف نشان دادندکه مصالح ملت را زیرپای مصالح حزبی خود ذبح می کنند.
این تلاش ها برای قبح شکنی است، این تلاش ها برای این صورت می گیردکه زمینه ومیدان رادر آستانه انتخابات مجددا برای حضور فتنه گران وعوامل فتنه آماده کنند.

امام جمعه گلپایگان افزود: الان که ۸ ساله کشور در دست شماست چه گلی بر سر ملت زدید؟ ۸سال است که دولت و مجلس کشور در دست شماست چه کاری برای این کشور انجام دادید، نتیجه این برنامه ریزی ها و تدابیر اقتصادی و سیاسی چیزی است که امروز متأسفانه  آن را در وضعیت اقتصاد کشور و صف های طولانی و قیمت های آنچنانی می بینیم.
به جای این کارها بروید مشکلات مردم را حل کنید که حقیقتا یک معضل بزرگی برای آحاد جامعه شده است و نه فقط قشر آسیب پذیر که البته آنها دارند له می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین کرامتی گفت: مشکل از بی عرضگی شماست که نتوانستید نظام توزیع را ساماندهی کنید چه کسی باید نظام توزیع رادرکشور ساماندهی کند چه کسی بایدجلوی این توزیع نامناسب گوشت و… را بگیرد؟ ماچه زمانی مشکل گوشت، پوشک و اقلام خوراکی را داشتیم؟ اینها آدرس غلط دادن است که اعلام می کنند فلانی حامی نظام و از سرمایه های کشور است.

 

درباره محمد غفاری

محمد غفاری
رفتن به بالا