خانه / اخبار دفتر / گزارش تصویری از دیدار بسیجیان شهرستان با امام جمعه، حجت الاسلام و المسلمین آقای کرامتی

گزارش تصویری از دیدار بسیجیان شهرستان با امام جمعه، حجت الاسلام و المسلمین آقای کرامتی

 

 

 

حجت الاسلام کرامتی خطیب جمعه گلپایگان در دیدار جمعی از پاسداران، بسیجیان و بازنشتگان سپاه گلپایگان که ظهر امروز در دفتر ایشان برگزار گردید ؛با عنوان اینکه بسیج و مجموعه ای که در سطح بسیج فعالیت می کنند بی نیاز از تعریف هستند اظهار داشت : بسیج مجموعه ای پرخیر و برکت با آثار تاثیرگذار و الهام بخش و جزء افتخارات انقلاب اسلامی هستند

وی با بیان اینکه بسیج از تدابیر حضرت امام محسوب می شود ابراز داشت : حضرت امام خمینی با نگاه به دوردست برنامه ها را تنظیم می کردند ، بسیج از آثار دوراندیشی امام است، امام در خشت خام می دیدند آنچه را دیگران درآینه صاف نمی دیدند و امروز ماباید آنرا صیانت کنیم

حجت الاسلام و المسلمین کرامتی ابراز داشت : بسیج شجره طیبه و بسیار مبارک و فرخنده با آثار بسیار ارزشمند در حوزه های مختلف است ،زمان جنگ با هشت سال دفاع جانانه و بعد در عرصه های مختلف سیاسی ،اقتصادی ، اجتماعی ،فرهنگی ،پزشکی و در زمینه هایی که به نوعی به پیشرفت کشور مربوط می شود فعالیت می کند.

خطیب جمعه گلپایگان تصریح کرد : بسیج کارنامه بسیارپرافتخاری دارد ، پایگاهی ارزشمند برای نظام محسوب می شود و ما باید از این ظرفیت ارزشمند که مقام معظم رهبری نیز بر پیشرفت آن در عرصه های مختلف تاکید دارند را صیانت و حراست کنیم.

نماینده ولی فقیه در گلپایگان با عنوان اینکه امروز آثار بسیج بسیار مشهود است گفت : حشدالشعبی که در کشورهای مختلف پیدا شدند همه الهام گرفته از بسیج جمهوری اسلامی ماست.

امام جمعه گلپایگان خاطرنشان کرد : دقیقا همین مقابله ای که آمریکایی ها نسبت به بسیج داشتند ، نسبت به حشدالشعبی هم دارند.

وی ادامه داد : دشمنان می دانند اگر ظرفیت های مومن و مردمی و پای کار در هر جا ورود پیدا کنند ، می توانند آثار بسیار برجای گذارند .

حجت الاسلام و المسلمین کرامتی در خاتمه اذعان داشت: امروز شرایط کشور شرایط خاصی است ، باید با روحیه ای که رزمندگان داشتند حرکت کنیم تا بتوانیم دین خود را نسبت به شهدا ایفا کنیم.

 

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا